خرید دستگاه سونوگرافی الاستوگرافی

دستگاه سونوگرافی الاستوگرافی چیست؟ کاربرد دستگاه سونوگرافی مجهز به الاستوگرافی برای چه موارد تشخیصی می باشد؟ خرید دستگاه سونوگرافی الاستوگرافی در ایران چگونه انجام می گیرد؟
از دستگاه سونوگرافی با قابلیت الاستوگرافی به عنوان جدید ترین نوع سونوگرافی می توان نام برد که با کارایی ویژه خود نظر متخصصان را جلب نموده است.
دستگاه سونوگرافی الاستوگرافی در واقع فناوری جدیدی با کمک دستگاه سونوگرافی جهت تشخیص بافت های سرطانی می باشد. در واقع عملکرد اصلی این دستگاه تشخیص بافت های سرطانی خوش خیم از بدخیم با روش کاملاً غیر تهاجمی می باشد.
از یک دستگاه سونوگرافی الاستوگرافی برای تشخیص بافت های اندام هایی مانند پستان، تیروئید، کبد و همچنین پروستان می توان کمک گرفت و با بررسی خاصیت ارتجاعی بافت، آن اندام را مورد بررسی دقیق قرار داد.

خرید دستگاه سونوگرافی

انتخاب دستگاه سونوگرافی الاستوگرافی

با وجود شایع بودن سرطان های پستان، یکی از دستگاه های مجهز سونوگرافی الاستوگرافی می باشد که در کنار هم به تشخیص و بررسی تغییر شکل بافت سینه می پردازند.
نمونه ای از دستگاه سونوگرافی الاستوگرافی توسط کمپانی فرانسوی supersonic imaigine ساخته شده است که بصورت کاملاً تخصصی و با امواج shear wave الاستوگرافی را انجام می دهد. این دستگاه فوق پیشرفته قابلیت سونوگرافی سه بعدی را داشته و دارای قابلیت های فوق العاده ای می باشد.
دستگاه های سونوگرافی الاستوگرافی با قیمت مناسب و در برند های معتبر دنیا قابل دریافت و خرید می باشد. در صورت درخواست پزشکان برای مقایسه بیشتر و کسب اطلاعات، کاتالوگ محصولات و مشاوره لازمه ارائه می گردد.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما