خرید دستگاه سونوگرافی رنگی پیشرفته mindray

آیا به دنبال خرید یک دستگاه سونوگرافی با قابلیت های پیشرفته و رنگی هستید؟ برند mindray را در دسته شرکت های تولید کننده دستگاه سونوگرافی پیشرفته می شناسید؟
شرکت های مختلف تولید کننده دستگاه سونوگرافی در کیفیت، طراحی ظاهری و قابلیت های متعدد با هم در رقابت هستند. یقیناً مشتریان نیز از برند هایی در دستگاه سونوگرافی خریداری می نمایند که ضمن برخوردار بودن از آیتم های ذکر شده از قیمت مناسب و بصرفه ای نیز برخوردار باشند.
اگر با برند mindray در تولید دستگاه سونوگرافی آشنایی نداشته اید باید بگوییم که این شرکت تولید کننده چینی یکی از نمونه های پیشرفته دستگاه سونوگرافی را در طراحی های مختلف عرضه داشته است. با محبوبیتی که شرکت mindray در بازار های جهانی تجهیزات پزشکی بدست آورده است، اطمینان بیشتری از تجهیزات پزشکی چینی در ذهن ها ایجاد نموده است. این شرکت با نفوذ در بازار های جهانی توانسته مشتریان وفاداری از اقصی نقاط جهان و حتی کشور های اروپایی و آمریکایی برای خویش جذب نماید.

دستگاه سونوگرافی رنگی

قابلیت های دستگاه سونوگرافی رنگی پیشرفته mindray

در بین مدل های متنوع دستگاه های سونوگرافی عرضه شده از شرکت mindray مدل DC-N2 به چشم می خورد که می توان آن را سیستمی بسیار زیبا با عملکردی عالی دانست. قابلیت های این دستگاه سونوگرافی پیشرفته بطور کلی در زیر بیان شده است:
  • مانیتور ۱۵ اینچ lcd
  • پروپ هایی تا فرکانس ۱۴ مگا هرتز
  • قابلیت اتصال و استفاده از ۳ پروپ بطور همزمان
  • قابلیت تنظیم اتوماتیک کیفیت تصویر
  • دارای نرم افزار هوشمند مدیریت اطلاعات بیماران
  • درا بودن باطری داخلی با مدت عملکرد ۲ ساعت
همچنین این دستگاه سونوگرافی پیشرفته از امکانات ارتباطی گسترده ای همچون DVD-RW، s-video، DICOM و… برخوردار می باشد.
اگر به دنبال خرید یک دستگاه سونوگرافی با قابلیت های فوق العاده و قیمت مناسب هستید حتماً پیشنهادات ما را مورد بررسی قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما