دستگاه سونوگرافی مدیسون قیمت مناسب

چگونه می توان یک دستگاه سونوگرافی برند مدیسون را با قیمت مناسب خریداری نمود؟ آیا با قابلیت های انواع مدل های دستگاه سونوگرافی مدیسون آشنایی دارید؟
مدیسون سامسونگ نامی آشنا در تجهیزات پزشکی دستگاه سونوگرافی می باشد که در ایران دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش است. این شرکت در تولید و طراحی دستگاه های سونوگرافی بسیار خلاقانه عمل نموده و با تکنولوژی بسیار پیشرفته ای، مدل های متنوع کاربردی از دستگاه سونوگرافی عرضه کرده است.
انواع دستگاه سونوگرافی مدیسون از نمونه های سیاه و سفید با قابلیت های ساده تا انواع کالر داپلر چهار بعدی با قابلیت های پیشرفته تولید و عرضه می شوند.
همچنین در صورت درخواست دستگاه سونوگرافی با صرف هزینه پایینتر، نمونه های دست دوم ولی بسیار تمیز این برند نیز موجود می باشد که با تقاضای شما تمامی اطلاعات ارسال خواهند شد.

قابلیت های دستگاه سونوگرافی رومیزی مدیسون

یکی از مدل های دستگاه سونوگرافی برند مدیسون مدل sa600 است که دارای یک عدد پروپ کانوکس ۳/۵ می باشد. این مدل از دستگاه سونوگرافی بصورت سیاه و سفید و با کیفیت و رزولوشن بالا طراحی گشته است. دستگاه سونوگرافی مدیسون در این مدل مناسب برای بخش زنان و زایمان و همچنین اورژانس بوده و براحتی قابل حمل و نقل می باشد.
از طریق این مرکز بهترین مدل های انواع دستگاه سونوگرافی را با قیمت بسیار مناسب به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه می توانید دریافت نمایید.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما