فروش بهترین دستگاه سونوگرافی سه بعدی

کاربرد دستگاه سونوگرافی سه بعدی در بارداری چیست؟ آیا انجام سونوگرافی سه بعدی برای خانم های باردار مضر می باشد؟ بهترین دستگاه های سونوگرافی در برند های باکیفیت و عمر طولانی در کجا به فروش می رسد؟
با آمدن تکنولوژی های جدید طراحی و ساختاری کم کم ظاهر قدیمی تجهیزات پزشکی به فراموشی سپرده می شود. دستگاه سونوگرافی که جهت تصویربرداری از اندام های داخلی بدن و بافت های خاص مورد استفاده قرار می گیرد، امروزه به دستگاهی پیچیده با کاربرد آسان و قابلیت های فراوان تبدیل شده است. نوعی از دستگاه سونوگرافی قابلیت دریافت تصاویر سه بعدی را داشته که به دستگاه سونوگرافی سه بعدی نام گرفته است.

کار دستگاه سونوگرافی سه بعدی

از دستگاه سونوگرافی سه بعدی برای بررسی وضعیت واضح تری از بافت های بدن استفاده می شود. این دستگاه با کمک نرم افزار های خاصی که در ساخت آن تعبیه شده است، عکس های دریافتی تبدیل به عکس سه بعدی می گردد. از این دستگاه بخصوص در دوران بارداری برای تشخیص بموقع وجود ناهنجاری های احتمالی در جنین استفاده می گردد. همچنین در سونوگرافی سه بعدی کلیه اختلالات آناتومیک از جمله اختلالات اندام درونی و اندام های بیرونی مورد بررسی قرار می گیرد. برخی معتقدند که انجام سونوگرافی سه بعدی برای جنین مضر است؛ اما طبق تحقیقات انجام گرفته هنوز صحت این فرضیه به اثبات نرسیده است.
انتخاب یک دستگاه سونوگرافی سه بعدی مناسب به دو آیتم جنبه عملکرد و مد های کاری بر حسب میزان استفاده و تخصص پزشک، مربوط می شود.
در این مرکز فروش انواع دستگاه سونوگرافی از برند های ایرانی و خارجی با قیمت بسیار مناسب و بی واسطه عرضه خواهد شد.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما