فروش بهترین دستگاه های سونوگرافی چینی

آیا می دانستید در بین برند های چینی دستگاه سونوگرافی، دستگاه سونوگرافی پرتابل با قابلیت ارتقاء به کالر داپلر می توان یافت؟ بهترین برند های درجه یک دستگاه سونوگرافی چینی با قیمت ویژه به فروش می رسند.
در نظر داشته باشید که دستگاه های سونوگرافی درجه یک می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای خرید باشند. شاید ابتدا در خرید این تجهیزات چینی تردید داشته باشید، اما باید بدانید گواهی نامه ها و استاندارد های برخی از شرکت های چینی تولید کننده دستگاه سونوگرافی معرف کیفیت محصولات آنها می باشد.
حتی چند برند از دستگاه سونوگرافی چینی براحتی توانسته اند درصد بالایی از فروش این دستگاه پزشکی را در بازار های اروپایی بدست بیاورند.
حال می خواهیم یکی از برند های چینی سازنده دستگاه سونوگرافی را در این مطلب معرفی نماییم که از قابلیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

دستگاه سونوگرافی با قابلیت ارتقاء پیشرفته

برند qsono نمونه ای از بهترین برند های چینی دستگاه سونوگرافی است که از طریق این مجموعه به شما معرفی می شود. این برند با طراحی دو مدل از دستگاه سونوگرافی توانسته مشتریان زیادی را جلب نماید. مدل های این برند با نشان های q3 , q6 شناخته می شوند. از ویژگی های این دو دستگاه سونوگرافی می توان موارد زیر را ذکر نمود:
  • مانیتور led با رزولوشن بالا و ۱۵ اینچی
  • امکان اتصال سه پروپ به طور همزمان
  • قابلیت upgraded دستگاه به کالر داپلر
  • مجهز به پروپ های شکمی، vaginal و linear
  • امکان ذخیره سازی کامل اطلاعات در هارد دیسک داخلی دستگاه
دو مدل این برند به همراه مدل های دیگر انواع دستگاه های سونوگرافی در برند های مختلف ضمن انتقال اطلاعات کامل، به فروش می رسند.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما