فواید استفاده از ژل سونوگرافی اسکای

صاویر اسکن شده با کمک ژل سونوگرافی اسکای Sky Gel بسیار شفاف و صاف است که این امر ناشی از فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول در به حداکثر رساندن قدرت رسانایی وحداقل رساندن تداخل می باشد. همچنین تصاویر با کیفیت ، شفاف واضح موجب افزایش صحت اندازه گیری و تشخیص پزشک میشود

ما در بسیاری از موارد از زندگی با توجه به تشخیص پزشک معالج نیاز به سونوگرافی داریم ،اسکن سونوگرافی فرآیندی پزشکی است که تشخیص مشکلات مربوط با سلامتی مخصوصا مشکلات مربوط به شکم است .

فرآیند سونوگرافی در طول مدت زمان بارداری برای بررسی رشد و نمو بسیار اهمیت است . هنگامی که شما برای سونوگرافی به پزشک معالج مراجعه می کنید قبل از شروع به اسکن ، ژل مخصوصی بر روی پوست شما مالیده شده که همان ژل سونوگرافی می باشد.

ژل سونوگرافی اسکای Sky Gel یک نوع ماده رسانا می باشد که برای انجام اسکن در فرایند سونوگرافی از آن استفاده میشود ، این ژل در زمان انجام فرایند سونوگرافی بر روی پوست شخص قرار داده شوده و با استفاده از دستگاه مبدل که ابزاری است برای ارسال ودریافت امواج صوتی آزمایش صورت میگیرد. همچنین این ژل سونوگرافی با داپلر جنینی ، برای برسی و گوش دادن پزشکان والدین به ضربان جنین قابل استفاده است . بیشتر موارد استفاده بیمارستان ها پزشکان ، درمانگاه ها از فناوری سونوگرافی در جهت اهداف پزشکی تشخیصی می باشد.

امواج سونوگرافی به سختی میتواند در هوا گردش پیدا کنند و بنابر این در مواقعی که مقدار اندکی هوا بین دستگاه و پوست باشد می تواند اختلالاتی را حاصل شود ، برای مثال این موضوع در اشخاصی از نوع پوست خشک که روی سطح پوست انها تعداد زیادی حفره های کوچک هوا موجود است، صادق می باشد. ژل سونوگرافی نوعی ماده رسانا می باشد که میتواند پیوند محکمی بین دستگاه سونوگرافی و پوست ایجاد نماید، که نتیجتا به امواج توان انتقال مستقیم به بافت زیرین و قسمت هایی که از قبل تعیین شده را برای عکس برداری می دهد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما