قابلیت های دستگاه سونوگرافی سیاه و سفید

آیا به دنبال خرید یک دستگاه سونوگرافی سیاه و سفید با قابلیت های پیشرفته و بروز هستید؟ آیا می دانستید مدلی از دستگاه سونوگرافی سیاه و سفید با ارتقاء به کالر داپلر نیز وجود دارد؟
بیشترین کاربرد سونوگرافی ها در بخش زنان و زایمان می باشد و در واقع می توان گفت تمامی پزشکان زنان و زایمان و بخش های بیمارستانی مختص زنان و زایمان به وجود یک دستگاه سونوگرافی در مطب و یا بخش بیمارستان نیازمند هستند.
کاربرد دستگاه سونوگرافی در بارداری از همان روز های اول تشخیص شکل گیری قلب جنین و رشد جنین آغاز می شود. علاوه بر اینکه در بیماری های زنان و ناباروری نقش دستگاه سونوگرافی کاملاً مشخص می باشد.
با توجه به کاربرد های دستگاه سونوگرافی بطور معمول یک دستگاه سونوگرافی سیاه و سفید پاسخگوی نیاز های اولیه تشخیصی بوده و به دلیل قیمت مناسب این سونوگرافی ها اکثراً با استقبال درصد بالای خرید مواجه هستند.

خرید دستگاه سونوگرافی

دستگاه سونوگرافی سیاه و سفید با قابلیت کالرداپلر

پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید دستگاه های سونوگرافی بسیار مثبت بوده و در این زمینه شاهد نوآوری های قابل توجهی بوده ایم.
از نمونه این پیشرفت ها تولید دستگاه سونوگرافی سیاه و سفید با قابلیت تبدیل به کالر داپلر می باشد. این دستگاه توسط برند QSONO با ویژگی اتصال سه پروپ همزمان ساخته شده است. این دستگاه سونوگرافی تمام لمسی با رزولوشن بالا انتخاب ویژه ای برای پزشکان عزیز می باشد.
با ما ارتباط بگیرید تا بهترین های دستگاه سونوگرافی را به شما معرفی نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما