قیمت دستگاه های سونوگرافی داخلی

دستگاه سونوگرافی داخلی به بررسی اختلالات کدام بخش های بدن می پردازد؟ آیا تجهیزات دستگاه های سونوگرافی داخلی با دیگر سونوگرافی ها متفاوت است؟ قیمت دستگاه های سونوگرافی داخلی چگونه قابل دریافت می باشد؟
دستگاه های سونوگرافی سیستمی پیچیده و در عین حال کاربری آسان دارند. پزشکان در شاخه های مختلف تشخیصی براحتی می توانند با دریافت آنالیز هایی که از اندام های داخلی بدن توسط دستگاه سونوگرافی بدست می آید، به درمان بپردازند.
هر دستگاه سونوگرافی از پروپ هایی تشکیل یافته که با حرکت بر روی پوست بدن، به دریافت تصاویر از بافت های نرم می پردازد. در این بین نوعی از پروپ ها امکان وارد شدن به اندام داخلی بدن و بررسی آن را دارند. این پروپ ها که به پروپ واژینال شهرت دارند برای بررسی اندام های داخلی خانم ها از طریق واژینال استفاده می شوند.
به کمک بررسی های دستگاه سونوگرافی واژینال براحتی می توان جزئیات رحم و تخمدان را مورد آنالیز قرار داد. این سونوگرافی علی الخصوص برای دریافت اطلاعات سقط های مکرر جنین و همچنین دلایل ناباروری بسیار اهمیت دارد.

دستگاه سونوگرافی داخلی

دستگاه سونوگرافی داخلی mindray

همانطور که گفته شد تنها عاملی که دستگاه سونوگرافی داخلی را از دیگر دستگاه های سونوگرافی جدا می کند وجود پروپ واژینال در آن می باشد. این پروپ در هنگام خرید دستگاه سونوگرافی جزئی از لوازم جانبی قابل اتصال شمرده می شود. بنابراین تمامی دستگاه های سونوگرافی پیشرفته می توانند در کنار پروپ های شکمی و غیره پروپ واژینال نیز داشته باشند.
یکی از برند های بسیار باکیفیت و قیمت مناسب، برند mindray در تولید انواع دستگاه های سونوگرافی می باشد که بهترین نمونه های دستگاه سونوگرافی را عرضه می نماید. اکثر مدل های دستگاه سونوگرافی mindray قابلیت اتصال همزمان سه پروپ را دارد و گینه انتخابی بسیار مناسبی برای کاربرد در مطب زنان و زایمان می باشد.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما