قیمت دستگاه های سونوگرافی پرتابل باکیفیت

دستگاه سونوگرافی پرتابل چیست؟ کاربرد دستگاه های سونوگرافی پرتابل در کدام بخش های درمانی و پزشکی می باشد؟ از چه طریقی دستگاه های سونوگرافی باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری نماییم؟
تکنولوژی در زمینه های مختلف به سرعت در حال پیشروی می باشد. سرعت فناوری در پزشکی نیز مشهود بوده و علم مهندسی پزشکی درصدد ساخت و تولید دستگاههایی با قابلیت های بیشتر و ویژگی های منحصربفرد می باشد. در شاخه سونوگرافی نیز متخصصان درصدد ساخت دستگاه های سونوگرافی کوچک با قابلیت های بیشتر هستند. یکی از انواع دستگاه های سونوگرافی که قابل حمل و جابجایی می باشد دستگاه سونوگرافی پرتابل است.

کاربرد دستگاه سونوگرافی پرتابل:

دستگاه های سونوگرافی پرتابل به دلیل قابلیت جابجایی و وزن کم اغلب در اورژانس ها و آمبولانس و همچنین برای مراقبت های بالینی و دامپزشکی کاربرد دارند. با کمک این نوع از دستگاه های سونوگرافی تشخیص پزشکان دقیق تر و با سرعت بالاتری انجام می گیرد.
دستگاه سونوگرافی پرتابل
دستگاه های سونوگرافی پرتابل در دامپزشکی بدلیل راحتی کار با این دستگاه بسیار رایج می باشد. از ویژگی های دستگاه سونوگرافی پرتابل دامپزشکی صفحه مانیتور مناسب، پروپ های مولتی فرکانس، مجهز به نرم افزار های اندازه گیری، تعیین سن حاملگی و تاریخ احتمالی زایمان را می توان اشاره نمود.
قیمت یک آیتم بسیار مهم در خرید دستگاه های سونوگرافی است بنابراین پزشکان همواره به دنبال خرید دستگاه های با کیفیت به همراه بهترین قیمت ها هستند. چنانچه یک مرکز عرضه مستقیم برای انواع تجهیزات پزشکی موجود باشد مطمئناً قیمت های پیشنهادی بصرفه را عرضه خواهد نمود.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما