قیمت فروش انواع سونوگرافی پرتابل و مبله

انواع دستگاه های سونوگرافی مبله و پرتابل با چه قیمت به فروش می رسند؟ تفاوت قیمت در انواع کارکرده و آکبند این دستگاه ها چقدر است؟

امروزه دستگاه های اولتراسوند مبله و پرتابل با هدف گذاری جذب مشتریان مختلف طراحی شده اند، بنابراین در زمان خرید یک دستگاه سونوگرافی، یکی از پارامترهای مورد توجه این است که دستگاه مبله بیشتر مورد کاربرد است یا سونوگرافی پرتابل؟ به طور کلی می توان گفت چنانچه دلایل شما برای خرید سونوگرافی پرتابل کافی نباشد خرید دستگاه های سونوگرافی مبله بیشتر توصیه می شود، این دلایل می تواند به کم حجم بودن و قابل حمل بودن و نیز نوع کار شما ارتباط داشته باشد اما بهتر است بداتید که به طور عمومی دستگاه های مبله یا کنسول،  کاربری ساده تر و تعمیرات و خدمات بهتری دارند.
تنوع قیمت در مدل های مختلف سونوگرافی بالاست و به امکانات، سال ساخت، نرم افزارها و قابلیت ها، کیفیت و برند بستگی دارد با این حال باید توجه داشته باشید که چنانچه قصد فروش دستگاه خود را دارید با افت قیمت زیادی مواجه می شوید بنابراین توصیه ما به شما این است در موقع خرید دستگاه سونوگرافی علاوه بر تمامی پارامترهایی که در نظر می گیرید نیم نگاهی هم به بازار خرید و فروش دست دوم ها داشته باشید، بعضی برندها نظیر جنرال الکتریک علاوه بر اعتبار فوق العاده ای که در میان برندها در لحظه خرید دارند، در بازار دستگاه های سونوگرافی کارکرده نیز حضور دارند به طوری که می توان بازار خرید و فروش سونوگرافی ge را هم در انواع کارکرده و هم آکبند پررونق ترین دانست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما