مرکز خرید دستگاه سونوگرافی زنان

چه مدل دستگاه سونوگرافی برای کلینیک زنان و زایمان مناسب تر می باشد؟ آیا خرید دستگاه سونوگرافی سه بعدی یا چهار بعدی برای تمامی مراکز درمانی زنان و زایمان ضرورت دارد؟ مرکز خرید دستگاه سونوگرافی بهترینها را پیشنهاد می دهد.
وجود دستگاه سونوگرافی در تمامی مطب های زنان و زایمان و بخش های بیمارستانی زنان ضروری می باشد. اما کدام مدل دستگاه سونوگرافی مناسب تر است، سیاه و سفید یا کالر داپلر؟ سه بعدی یا چهار بعدی؟
درواقع باید این مسئله را ذکر نمود که وجود یک دستگاه پیشرفته سیاه و سفید هم می تواند نیاز های درمانی و تشخیصی اولیه یک پزشک زنان و زایمان را برطرف نماید. بیماری های داخلی زنان که به کمک دستگاه سونوگرافی با پروپ های واژینال مورد بررسی قرار میگیرند و همچنین بررسی شرایط جنین بطور مداوم تا زمان بدنیا آمدن، همگی با کمک دستگاه سونوگرافی سیاه و سفید قابل بررسی می باشند.
در این راستا چنانچه با بررسی های اولیه اختلالاتی در جنین مشاهده گردد، انجام سونوگرافی رنگی سه بعدی یا چهار بعدی جهت بدست آوردن اطلاعات دقیقتر مورد تجویز قرار می گیرد.

انجام سونوگرافی رنگی در دوران بارداری

برخی از والدین علاقه مند به دیدن حرکات جنین دارند و این تقاضا را از پزشک می نمایند. با کمک دستگاه سونوگرافی رنگی چند بعدی می توان تمامی حرکات جنین را در داخل شکم مادر مورد بررسی قرار داد. انجام این سونوگرافی بخصوص در صورت وجود مشکلاتی برای جنین پیشنهاد می گردد تا درمان های ضروری صورت گیرد.
بهر حال آنچه که بیش از همه در خرید دستگاه سونوگرافی زنان اهمیت دارد، مجهز بودن دستگاه به استفاده همزمان از چند پروپ برای هدف های درمانی مربوطه می باشد.
دستگاه های سونوگرافی که از طریق این مرکز خرید به شما معرفی می گردند، از قابلیت های بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند. قابل ذکر است که قیمت های رقابتی برای جذب مشتریان بیشتر در نظر گرفته شده است.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما