موارد استفاده ژل سونوگرافی پیکول و ویژگی های آن

تصاویر اسکن شده با استفاده از این ژل بسیار شفاف و صاف خواهند بود که این امر ناشی از فرمولاسیون ویژه این محصول در به حداقل رساندن تداخل و حداکثر رساندن قدرت رسانایی می باشد.همچنین تصاویر شفاف واضح موجب افزایش صحت اندازه گیری و تشخیص دقیق پزشک میشود

در بسیاری از موارد از زندگی نیاز به سونوگرافی داریم ،اسکن سونوگرافی یک فرآیند پزشکی است که تشخیص مشکلات مرتبط با سلامتی مخصوصا مشکلات مربوط به شکم می باشد .
فرآیند سونوگرافی در طول مدت زمان قبل از تولد نوزاد برای بررسی رشد و نمو بسیار اهمیت است . زمانی که شما برای سونوگرافی به پزشک مراجعه می کنید قبل از اقدام به اسکن ، ژل آبکی بر روی پوست شما مالیده شده که به ژل سونوگرافی معروف است.

ژل سونوگرافی پیکول piccol یک نوع ماده رسانا است که برای انجام اسکن در تکنیک های سونوگرافی از آن استفاده می شود ، این ژل در زمان سونوگرافی بر روی پوست بیمارقرار داده شوده و با استفاده از دستگاه مبدل که وسیله ای است برای ارسال ودریافت امواج صوتی آزمایش انجام میشود. همچنین ژل سونوگرافی با داپلر جنینی ، برای گوش دادن پزشکان ، والدین به ضربان جنین میتواند مورد استفاده قرار می گیرد . بیشتر موارد استفاده پزشکان ، درمانگاه ها و بیمارستان ها ، از فناوری سونوگرافی در جهت اهداف تشخیصی می باشد.

امواج سونوگرافی نمی توانند به راحتی در هوا گردش پیدا کنند . در واقع مقدار اندکی هوا بین دستگاه و پوست می تواند مشکل ساز شود ، این موضوع در مواردی از نوع پوست خشک که تعداد زیادی حفره های کوچک هوا در سطح پوست وجود دارد، صادق است. ژل سونوگرافی یک نوع ماده رسان است که میتواند پیوند محکمی بین پوست ودستگاه سونوگرافی ایجاد نماید، که در نتیجه به امواج امکان انتقال مستقیم به بافت زیرین و قسمت های مورد نظر به برای عکس برداری را می دهد .

موارد استفاده ژل سونوگرافی پیکول piccol

بر خلاف بسیاری از ژل های رایج در بازار این محصول علاوه بر اسکن سونوگرافی داپلر زنان زایمان و اکوگرافی در لیزر درمانی و نوار قلب، نوار مغر، تست نوار عضلانی، فیزیوتراپی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شرایط نگهداری ژل سونوگرافی پیکول piccol :

در محیط خشک .و به دور از نور مستقیم خورشید. پائین تر از دمای ۳۵ درجه سانتی گراد.

از ویژگی های این ژل می توان موارد ذیل رااشاره کرد:

در چهار نوع بسته بندی ۲۶۰ سی سی، ۱،۲و ۵ لیتری
رسانای بالای صوت و حرارت
دارای غلظت و چسبندگی مناسب

پاک شوندگی آسان
دارای ویسکوزیته عالی
باعث خوردگی و آسیب به پروب نمیگردد
ایجاد کیفیت تصویر عالی
فاقد ماده فرمالدئید
_ محلول در آب
فاقد چربی و بسیار روان
_ بدون بو و نمک
بدون الکل وگلیکول فُرمالدئید
فاقد رنگ
تست شده توسط متخصصین پوست
ویژگیهای مرطوب کنندگی عالی
_ ضد حساسیت و آلرژی بر روی پوست
_ فاقد تاثیر شیمیائی مضر بر روی تجهیزات تصویر برداری و پزشکی
کمک به انتقال امواج فرا صوت
محفظه قابل بازیافت
دارای تاییدیه وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما