قیمت دستگاه سونوگرافی دامی قابل حمل

مزیت خرید و استفاده از دستگاه های سونوگرافی قابل حمل برای دامپزشکان چیست؟ آیا یک دستگاه پرتابل و قابل حمل تمامی قابلیت های یک دستگاه سونوگرافی کامل را دارد؟ قیمت انواع دستگاه های سونوگرافی دامی قابل حمل ارائه می گردد.

دستگاه سونوگرافی دامی قابل حمل

دستگاه سونوگرافی دامی قابل حمل

اساس و تئوری عملکرد دستگاه های سونوگرافی پیشرفته در انسان و حیوان به دلیل استفاده از از امواج آلتراسوند و پردازش تصویر تا حد زیادی شباهت دارد
انواع دستگاه های سونوگرافی دامی قابل حمل که معروف به پرتابل هستند؛ تحولی در دانش پزشکی می باشند.

دستگاه سونوگرافی قابل حمل در اندازه های کوچک برای انتقال آسان طراحی شده اند و قابلیت های آنها بسیار در خور توجه می باشد.
استفاده از این دستگاه های سونوگرافی علاوه بر کلینیک های دامپزشکی، برای بررسی اندام داخلی حیواناتی که انتقال آنها به نزد دامپزشک سخت می باشد مفید است.

دستگاه سونوگرافی دامی قابل حمل

انواع دستگاه سونوگرافی دامپزشکی پرتابل

دستگاه های سونوگرافی پرتابل با توجه به نیاز کاربران طراحی شده اند که عبارتند از :
دستگاه سونوگرافی رو میزی :
این نوع دستگاه ها که در ابعاد لپ تاپ می باشند نوعی از دستگاه های سونوگرافی پرتابل دامپزشکی به شمار می روند که معمولا برای کلیلنیک های حیوانات استفاده می شوند.
علارقم باتری دار بودن و قابلیت حمل، معمولا در موارد خاص این دستگاه ها و عمدتا در محل کلینیک جا به جا می شوند. دستگاه های سونوگرافی رومیزی کیفیت و جزییات بیشتری را در تشخیص ارائه می دهد و برای حیوانات کوچک نظیر سگ و گربه کاربرد بیشتری دارد.
دستگاه سونوگرافی پرتابل مخصوص دامداری
:
این دستگاه ها که به دستگاه سونوگرافی دامی قابل حمل معروف هستند در ابعاد کوچکتر طراحی شده اند. این دستگاه ها وزن کمتر و حمل راحت تری دارند و برای تشخیص های ابتدایی تر به کار می روند.


عمده کاربرد دستگاه سونوگرافی دامپزشکی قابل حمل برای دام های سبک و سنگین نظیر اسب، گاو، شتر و گوسفند می باشد.
نمونه هایی از این نوع دستگاه به صورت آویز گردنی، رو دوشی و مچی می باشد.

دستگاه سونوگرافی دامی قابل حمل

قیمت دستگاه سونوگرافی دامی قابل حمل

قاعدتا با شرایط بازار ایران و قیمت ارز، نمی توان در یک مقاله قیمت دستگاه سونوگرافی قابل حمل را ذکر نمود. اما در برندهای مختلف حاضر در بازار نظیر در سال ۹۸ حدود قیمت دستگاه سونوگرافی دامی قابل حمل، مناسب برای دام های سبک و سنگین بین ۳۵ تا ۴۵ میلیون تومان می باشد.


قیمت نهایی تابع پارامترهای مختلف از جمله تعداد و نوع پروب درخواستی می باشد. برای آشنایی با دستگاه سونوگرافی دامی barin به عنوان یکی از دستگاه های با کیفیت این حوزه با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما