فروش بهترین دستگاه سونوگرافی گاو

فروش دستگاه سونوگرافی گاو و سایر دام های بزرگ می تواند در راه تشخیص بیماری های دام راهگشا باشد. در صنغت دامداری و نیز در دامداری سنتی، گاو یک حیوان بسیار باارزش به شمار می آید. این ارزش هم شامل ارزش مالی و هم ارزش ذاتی این حیوان است.

بسیاری از خانواده های کشاورز به گاو به عنوان یک سرمایه سودمند و ارزشمند نگاه می کنند و حفاظت از آن را حفاظت از امنیت اقتصادی خانواده خود می دانند. بنابریان دامپزشکان به عنوان متخصصینی که بیماری های حیوانات را رصد می کنند همواره به دنبال دستگاه سونوگرافی دام هستند تا بتواند بهترین درصد تشخیص را برای آنها به ارمغان بیاورد.

فروش دستگاه سونوگرافی گاو

اساس کار دستگاه سونوگرافی گاو

دستگاه سونوگرافی حیوانات، مانند انواع دستگاه های سونوگرافی انسانی از یک تئوری واحد بهره می گیرند. در دستگاه های سونوگرافی دامی نیز ما با روش ultrasound روبه رو هستیم. در این روش با بهره گیری از امواج مافوق صوت، تصاویر اندامهای داخلی حیوان قابل رویت می شوند. امواج آلتراسوند برعکس امواجی که در رادیولوژی به کار می روند امواجی بی خطر هستند.

بنابراین سونوگرافی را می توان یک روش تشخیصی و معاینه ای بی خطر یا حداقل با ریسک بسیار پایین دانست. این امواج که توسط ترانسدیوسر یا پروب وارد بدن حیوان می شودف با برخورد به بافت های داخلی عمدتا برگشت داده می شود و مجددا توسط ترانسدیوسر جذب می شود. این امواج شکل هایی را در صفحه مانیتور نشان می دهد. دقت و کیفیت این عمل روی قیمت دستگاه سونوگرافی گاو تاثیر مستقیم دارد.

فروش دستگاه سونوگرافی گاو

 

پروب های دستگاه سونوگرافی گاو

همانطور که گفته شد پروب یا ترانسدیوسر نقش حیاتی در تشخیص به کمک دستگاه سونوگرافی گاو دارد. البته این مطلب به طور کلی در مورد تمامی دستگاه های سونوگرافی دامپزشکی و انسانی صادق است اما در این مطلب قصد داریم به پروب های مورد استفاده در معاینات دام بزرگ نظیر گاو اشاره کنیم.

پروب های سطحی:

این پروب ها به دو صورت کانوکس و خطی موجود می باشند که برای تشخیص های شکمی کاربرد دارند. به ویژه پروب کانوکس که در دام بزرگ کاربرد بیشتر دارد و به پروب curve یا منحنی نیز معروف است. پروب کانوکس در دستگاه سونوگرافی گاو معمولا بین ۲ تا ۵ مگا هرتز را ساپورت می کند که باید گفت بیشتر مناسب دام های کوچکتری نظیر گوسفند است.

پروب های عمقی:

پروب عمقی یکی از مهمترین پروب های مورد استفاده برای دام بزرگ به ویژه در دستگاه سونوگرافی گاو به شمار می رود. این پروب که به پروب convex-rectal معروف است دو کاربرد دارد. هم با توجه به سر منحنی که دارد می توان از روی شکم سونو انجام داد و هم به صورت رکتال.
این پروب تا ۵ مگا هرتز را ساپورت می کند و در بارداری های سن بالا راهگشا می باشد و به صورت عمقی از طریق رکتال حیوان وارد بدن می شود.

فروش دستگاه سونوگرافی گاو

کاربردهای دستگاه سونوگرافی دام بزرگ

با راه یابی دستگاه سونوگرافی به شاخه های تشخیصی پزشکی، بسیاری از اقدامات تشخیص امراض داخلی و آنالیز بافت های درونی بدن با کمک این دستگاه پزشکی امکان پذیر گشته است.

همچنین از این دستگاه در شاخه هایی همچون دامپزشکی نیز تعمیم داده شد. دستگاه سونوگرافی دامپزشکی علاوه بر امکان بازبینی اندام های داخلی بدن دام ها، به شناسایی و بررسی جنین حیواناتی مانند گاو در دامداری ها می تواند بپردازد.
بر حسب مدل دستگاه سونوگرافی دامی و قابلیت های آن می توان از زمانی مشخص تشخیص جنین در دام هایی مانند گاو و اسب را انجام داد. در این مطلب می توانید مطالب کاملتری در خصوص کاربردهای دستگاه سونوگرافی دامپزشکی مطالعه کنید.

بهترین برند های دستگاه سونوگرافی

شرکت های متنوع و جهانی در تولید دستگاه سونوگرافی نمونه های بسیار پیشرفته ای را عرضه نموده اند. از جمله برند های قابل ذکر در ساخت دستگاه سونوگرافی می توان به philips، samsung medison، هیتاچی، زیمنس، توشیبا و…اشاره نمود. اما نکته قابل ذکر این است که تمامی این برندها در زمینه ساخت دستگاه سونوگرافی دامی وارد نشده اند. در بسیاری از موارد این شرکت ها در ایران هیچ نمایندگی ندارند.

خدا را شکر می کنیم که متخصصین داخلی موفق به ساخت دستگاه سونوگرافی دامی ایرانی شده اند که دارای قابلیت برجسته و کاملا قابل رقابت با نمونه های وارداتی است.

دستگاه سونوگرافی barin با قابلیت های برجسته مورد تایید بسیاری از دامپزشکان مطرح کشور می باشد و ماه ها تحت تست با انواع دام قرار گرفته است. که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما