خرید دستگاه سونوگرافی قابل حمل

برتری دستگاه های سونوگرافی قابل حمل چیست؟ آیا دستگاه های سونوگرافی کوچک و قابل حمل دارای ویژگی های کامل یک دستگاه سونوگرافی ثابت و بزرگ هستند؟ آیا برای خرید یک دستگاه سونوگرافی قابل حمل نیاز به مشاوره دارید؟
دستگاه های سونوگرافی برای معاینه و تشخیص بخش ها و اندام های مختلف بدن همچون شکم، قلب، زنان و زایمان، اورولوژی و بررسی غده تیروئید کاربرد ویژه ای دارند. ( اورولوژی یک شاخه تخصصی پزشکی می باشد که به بررسی اختلالات سیستم ادراری ، دستگاه تناسلی و مشکلات کلیه می پردازد.)
پیشرفت تکنولوژی پزشکی بر دستگاه سونوگرافی نیز بسیار تأثیرگذار بوده و شاهد ساخت و طراحی دستگاه های سونوگرافی با قابلیت های تشخیصی بیشتر و استفاده راحت تر هستیم. دستگاه های سونوگرافی کوچک تر و قابل حمل این روز ها درخواست کنندگان بسیاری را به خود جلب نموده است. این دستگاه های سونوگرافی در اندازه های نوت بوک و جیبی با درصد تشخیصی بسیار بالا و سیستم های داپلر رنگی در برند های بسیار معتبر دنیا به دسته تجهیزات پزشکی اضافه گردیده اند.
با کمک انواع مدل های دستگاه سونوگرافی قابل حمل دیگر نیاز مراجعه بیمار به کلینیک های بسیار پیشرفته نبوده و اقدامات تشخیصی اولیه براحتی در مناطق محروم از تجهیزات پزشکی مجهز انجام می گیرد. کاربرد این نوع از دستگاه های سونوگرافی بخصوص در زمینه دامپزشکی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دلیل این امر حمل دستگاه سونوگرافی به دامداری ها و انجام آنالیز های پزشکی ضروری می باشد.

دستگاه سونوگرافی قابل حمل
با کوچک شدن دستگاه های سونوگرافی قابلیت های پردازشی آنها نیز به نسبت بیشتر گشته و در انواع نوت بوک با صفحه نمایش بزرگ قابل استفاده بر بالین هر بیماری جهت سونوگرافی اندام وی می باشد. سیستم این سونوگرافی ها برای بررسی بیشتر به دیتابیس بیمارستان یا کلینیک اتصال یافته و پردازش های مورد نیاز انجام می گیرد.
در خرید دستگاه سونوگرافی و انتخاب بهترین مدل متناسب با شرایط کاری خود می توانید مشاوره کامل و مورد نیاز را از همکاران ما در اسرع وقت دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما