حدود قیمت انواع دستگاه سونوگرافی سه بعدی

مزایا و معایب استفاده از سونوگرافی سه بعدی چیست؟ در دوران بارداری بهترین زمان انجام سونوگرافی سه بعدی چه موقع است؟ حدود قیمت فروش انواع دستگاه های سونوگرافی سه بعدی را از چه طریقی می توان دریافت نمود؟
یکی از پیشرفت های بشر در ساخت تجهیزات پزشکی مدرن ساخت و طراحی دستگاه آندوسکوپی می باشد. اساس کار دستگاه آندوسکوپی توسط امواج فرا صوتی و تأثیر آنها بر روی بافت ها و اجزای داخلی بدن بوده که به واسطه مانیتور دستگاه قابل مشاهده می باشد. با توجه به مشاهداتی که از طریق دستگاه سونوگرافی می توان داشت، این دستگاه بهیچ وجه تهاجمی و مضر تشخیص داده نشده است.
انواع مختلفی از دستگاه های سونوگرافی طراحی گشته اند که نوعی از آن به سونوگرافی سه بعدی شهرت دارد. با کمک دستگاه سونوگرافی سه بعدی می توان تصاویر بسیار واضح تری از اندام مورد نظر داشت. سونوگرافی سه بعدی برای تشخیص وجود یا عدم وجود اختلالات جنین بسیار پر کاربرد می باشد. انجام این سونوگرافی در صورت وجود اختلالات ژنتیکی در پدر و مادر و همچنین مشاهده هر گونه اختلال احتمالی از طریق سونوگرافی دو بعدی توسط پزشک متخصص تجویز می گردد.
اغلب مادران باردار بدلایل غیر ضروری درخواست سونوگرافی سه بعدی را می دهند تا حرکات زیبای جنین خود را ببینند اما کارشناسان معتقدند در مواقع غیر ضروری انجام این سونوگرافی ضرورت ندارد.
سونوگرافی سه بعدی علاوه بر تشخیص حالت ها و اختلالات جنین موارد کاربردی مفید دیگری نیز دارد. یکی از این موارد استفاده از این دستگاه در جراحی های رحمی می باشد.
برخی معتقدند که انجام سونوگرافی در طول دوران بارداری در حدود ۴ بار کافی می باشد. بهر حال با وجود دستگاه های سونوگرافی درصد بالایی از اختلالات جنین تشخیص داده می شود.
از طریق این مجموعه می توانید انواع مختلف دستگاه های سونوگرافی را با دریافت لیست قیمت مناسبی که در اختیارتان قرار می گیرد، خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما