فروش دستگاه سونوگرافی پیشرفته چهار بعدی

آیا می توان دستگاه سونوگرافی پیشرفته چهار بعدی یا سه بعدی را با قیمت مناسبی خریداری نمود؟ دستگاه سونوگرافی چهاربعدی چه کاربرد هایی دارد؟ فروش دستگاه سونوگرافی چهاربعدی در چه برند هایی انجام می گیرد؟
تصور رایج از سونوگرافی در عوام دریافت تصاویر سیاه و سفید از مشکلات بافت های داخلی بدن و یا بررسی شرایط جنین در خانم های باردار می باشد. اما با تکنولوژی پیشرفته لحاظ شده در دستگاه های سونوگرافی جدید، امکان دریافت تصاویر سه بعدی و چهاربعدی نیز امکان پذیر گشته است.
در یک دستگاه سونوگرافی تصاویری که از طریق امواج فراصوتی دریافت می شود، پس از پردازش سیستم دستگاه مورد آنالیز پزشکان قرار خواهد گرفت.
از دستگاه سونوگرافی چهار بعدی بطور عام اکثراً در مطب و مراکز درمانی زنان و زایمان استفاده می شود.

دستگاه سونوگرافی چهار بعدی

دستگاه سونوگرافی چهار بعدی زنان

برای تشخیص شرایط عمومی جنین تنها انجام سونوگرافی سیاه و سفید دو بعدی کافی می باشد. اما چنانچه کوچکترین اختلالاتی در حرکت و تشکیل جنین مشاهده گردد، پزشک انجام سونوگرافی سه بعدی یا چهار بعدی را تجویز می نماید.
در موارد زیر انجام سونوگرافی چهاربعدی تجویز خواهد شد:
  • سقط جنین
  • مادرانی که سابقه مرده زایی دارند
  • داشتن جنین معیوب
  • وجود اختلالات در رحم
قابل ذکر است که انجام سونوگرافی تنها محدود به پس از بارداری نبوده و گاهاً به دلیل پاره ای مشکلات، سونوگرافی های اکولوژیست دقیق نیز تجویز می گردد.
در این مجموعه براحتی می توان با برند های جدید و پیشرفته دستگاه سونوگرافی آشنا شد و سپس با بررسی قیمت و کاربرد هر دستگاه، انتخاب مفیدی داشت.
قیمت های اعلام شده شرکت، با درصد سود بسیار پایین و مناسب تر از دیگر شرکت ها بدلیل عرضه مستقیم پیشنهاد خواهند شد.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:
2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما