فروش دستگاه سونوگرافی کالر داپلر دست دوم

سونوگرافی داپلر چیست؟ کاربرد دستگاه سونوگرافی کالر داپلر در چه مواردی می باشد؟ آیا به دنبال خرید دستگاه سونوگرافی دست دوم تمیز از نوع کالر داپلر با قیمت فروش مناسب هستید؟
در علم پزشکی گرفتن رگ های خونی و کاهش سرعت جریان خون در رگ های بدن عاملی بر ایجاد بیماری های مختلفی می شود. اگر این انسداد خون در پا ها ایجاد شود ترومبوز ورید عمقی، اگر در شریان های ریه بوجود آید آمبولی ریه و اگر در رگ هایی که به مغز می روند این انسداد خون مشاهده گردد عاملی بر سکته مغزی می باشد. سونوگرافی داپلر یک دستگاه بسیار مهم در تشخیص انسداد خون و میزان سرعت خون در رگ ها می باشد.

کاربرد دستگاه سونوگرافیداپلر:

بطور کلی از دستگاه سونوگرافی داپلر برای تشخیص گرفتگی رگ در بخش های مختلف بدن استفاده می شود. لخته شدن خون، مشکلات دریچه قلب و بیماری های قلبی، کاهش گردش خون در پاها، انسداد شریان ها و عروق ورم کرده، تنگی شریان کاروتید و همچنین در هنگام بارداری برای بررسی جریان خون جنین از مواردی هستند که سونوگرافی داپلر در تشخیص بسیار حیاتی می باشد.
سونوگرافی کالر داپلر نوعی از سونوگرافی داپلر است که در آن تصاویر بصورت رنگی بر روی صفحه کامپیوتر نمایش داده می شوند و توسط این دستگاه سرعت و جهت جریان خون اندازه گیری می گردد.
دستگاه سونوگرافی داپلر
سونوگرافی داپلر رنگی چنانچه توسط پزشک متخصص تجویز و انجام گیرد هیچگونه احتمال آسیب در آن وجود ندارد. حتی در دوران بارداری نیز انجام سونوگرافی رنگی با تجویز پزشک بلامانع می باشد. تنها نکته ای که در هنگام انجام سونوگرافی داپلر باید اشاره نمود این است که پزشک معالج باید از مهارت کافی در انجام سونوگرافی داپلر برخوردار باشد تا در زمانی محدود بتواند بهترین تست سونوگرافی را از بیمار گرفته و به بهترین شکل آن را مورد تفسیر قرار دهد.
نمونه هایی از مدل های مختلف دستگاه سونوگرافی دست دوم کالر داپلر موجود می باشد که با بهترین شرایط و قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند.
منبع: تجهیزات پزشکی ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما