فروش دستگاه های سونوگرافی مدیسون در ایران

اساس کار دستگاه سونوگرافی چگونه است؟ حدود قیمت فروش دستگاه سونوگرافی مدیسون در ایران چقدر است؟ فروشندگان دستگاه های سونوگرافی چه برند هایی را پیشنهاد می دهند؟
اساس کار دستگاه های سونوگرافی توسط امواج فراصوتی می باشد که بصورت تصویر هایی از اندام های درونی بدن در صفحه مانیتور دستگاه دیده می شود. انجام سونوگرافی برای شخص تحت معالجه دردی نداشته و بدون عوارض می باشد. پزشک متخصص سونوگرافی، سونولوژیست خوانده می شود و سونوگرافی بر بخش های مختلف بدن که بافت نرم دارند صورت می گیرد. با اینکه سونوگرافی برای بررسی استخوان ها استفاده نمی شود اما آسیب های عضلانی، تاندون ها و رباط ها را می توان با آن مورد آنالیز قرار داد. برند های متنوعی از دستگاه سونوگرافی در ایران موجود می باشد که مدیسون سامسونگ یکی از برند های مشهور پیشنهادی است.

معرفی دستگاه سونوگرافی مدیسون


سامسونگ مدیسون یکی از برند های بسیار معتبر با تنوع طراحی و کارایی در بین انواع دستگاه های سونوگرافی می باشد. این شرکت کره ای دقت، سهولت استفاده و تکنولوژی را توامان در انواع مختلف این دستگاه های سونوگرافی گنجانده است. مدل های مختلف دستگاه های سونوگرافی مدیسون شامل موارد زیر می باشد:
  • دستگاه سونوگرافی سیاه و سفید با قابلیت هایی مثل کالر داپلر و داپلر سیاه و سفید
  • سونوگرافی پرتابل کالرداپلر
  • سونوگرافی پرتابل رنگی مجهز به ۴d
  • سونوگرافی کالرداپلر با قابلیت ۴d
  • سونوگرافی فول دیجیتال پیشرفته
  • سونوگرافی کالرداپلر فول دیجیتال پیشرفته با قابلیت ۴d و…
از آنجا که قیمت این دستگاه های پزشکی برحسب کاربرد و مدل های آن متفاوت است ممکن است فروشندگان انواع دستگاه های سونوگرافی قیمت های متفاوتی را به شما عزیزان ارائه دهند. حدود قیمتی که برای انواع دستگاه سونوگرافی مدیسون تعیین شده است متفاوت می باشد اما از آنجا که مجموعه ما بصورت مستقیم و با حذف واسطه ها این نمونه از تجهیزات پزشکی را پخش می نماید، قیمت های فروش بسیار مناسبی را در ایران پیشنهاد خواهد داد.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما