قیمت بهترین دستگاه سونوگرافی رنگی

دستگاه سونوگرافی رنگی چه کار هایی را می تواند انجام دهد؟ آیا قیمت دستگاه های سونوگرافی داپلر رنگی با انواع سیاه و سفید خیلی متفاوت می باشد؟ بهترین دستگاه های سونوگرافی رنگی در ایران ساخت کدام کشور ها هستند؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دستگاه سونوگرافی یکی از نمونه های بسیار گسترده انواع تجهیزات پزشکی کاربردی تشخیصی در پزشکی می باشد که برای همه اسم آن آشنا است. این دستگاه بسیار مهم در انواع زمینه های تشخیص بافت های آسیب دیده بدن و بررسی جنین در انسان و حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد. اصول کار دستگاه سونوگرافی بر پایه صدا و شکل و ترسیم است.

اولین نمونه های دستگاه سونوگرافی تصاویری سیاه و سفید به نمایش می گذاردند. اما امروزه انواع کالر داپلر یا رنگی انواع دستگاه های سونوگرافی تحولی در پزشکی می باشند.

کاربرد دستگاه سونوگرافی در پزشکی

از دستگاه سونوگرافی در تشخیص و آنالیز مشکلات بسیاری از اندام ها استفاده می گردد. بیماری هایی در اندام های داخلی همچون کبد، قلب، مغز و اعصاب، بیماری های چشم و بخصوص در زمینه زنان و زایمان به کمک دستگاه سونوگرافی قابل تشخیص است. دستگاه سونوگرافی رنگی در زمینه زنان و زایمان جهت بررسی وضعیت جسمی جنین بسیار مفید می باشد.

قیمت دستگاه سونوگرافی رنگی کمی متفاوت از انواع سیاه و سفید دستگاه های سونوگرافی است. برند هایی ا کشور های چین، آلمان، آمریکا و… در ایران و در مراکز پخش دستگاه سونوگرافی موجود می باشند که با بهترین قیمت می توانید از این مجموعه پزشکی انواع مورد نیاز خود را درخواست نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما